MIRA'm TV INTERACTIVA:

T’imagines una televisió on pots dir la teva? Una televisió on pots escollir el vídeo clip que vols veure a continuació? I dedicar-ho a qui vulguis? I fer noves amistats? Tot això i més t’ho permet MIRA'm TV a molts dels seus programes.

Aquesta manera de participar significa interactivitat, es a dir, l’espectador deixa de ser un element passiu i ja pot incidir, fins i tot directament, a la programació de la televisió. Aquesta és la televisió del segle 21. MIRA'm TV funciona amb modernes aplicacions informàtiques destinades a aconseguir la millor interactivitat.

MIRA'm TV emite un chat nocturno para hacer amigos, ligar, intercambiar opinión... a partir de las 24.30 h. + 18
 
CONSEJOS PARA UN BUEN USO DEL CHAT DE MIRA'm TV

La mejor forma de hacer amigos a través del chat empieza con el lenguaje que hagas servir. Aconsejamos mensajes claros que eviten palabras obscenas y que puedan herir sensibilidades. Nuestro sistema tiene un potente filtro automático que busca evitar dichas expresiones ofensivas. Igualmente, el éxito de un buen uso del chat, sin duda se basa en que tu mensaje sea simpático y aporte interés. Ya verás como de esta manera puedes hacer una nueva cartera de amistades.

CURIOSIDAD:

Como anécdota decir que varias parejas han surgido del chat y nos lo han agradecido. Pero no depende de nosotros, sino de la suerte y que la química funcione!

Vínculos relacionados
Condicions XAT TV
<< HOME